Tässä siis viritelmäni joka ei mielestäni näytä hullummalta, vaikka taisin olla vähän tyytymätön lopputulokseen aikoinaan :)

Vähän on ehkä tumma kuva, mutta kangas on viininpunaista samettia, ehkäpä siihen voisi joskus vielä tehdä jotain krumeluureja.
Nyt on työn alla uusi näytelmä johon uudet nuket on suunnitteilla ja tällä kertaa olisi tarkoitus saada lavastetumpi näytelmä kuin viimeksi, hihii.
Kaivoin mandoliininkin kaapin päältä, joka on Erkki-sedältä lainassa. Plektra on hukassa joten täytyy hankkia sellainen ensi tilassa että voi taas alkaa soittelemaan.
Mutta täytyy tästä palata takaisin sorvin ääreen, eli ompelemaan uutta korsettia, että sen nyt saisi pian valmiiksi, ja että voisi siirtyä tekemään seuraavia vaatekappaleita.
T. Lada.



Kommentit