Heips!

Jos en voi päästä 1850-luvulle, tulkoon se luku minun tyköni....

Luulin jo, että olen lopettanut nukeilla leikkimisen vaan näin tässä sitten kävi, että kun toissapäivänä olin viritellyt uutukaisen pukusilkkini nuken päälle ja eilen sain vielä hauskan vanhan pöytäliinan, niin en voinut enää vastustaa pienen lavastuksen laittamista. Sovitusnukkeni on saanut pään, jonka maalasin, koska oli aika epäsiistin näköinen. Hattu on mikälie olkihattu jonka olen kirpparilta joskus eurolla ostanut, siitä on tulossa bonetti jossain vaiheessa, tai ainakin pitäisi Viaton .  Olen siis  kastellut hatun, muotoillut sitä sen verran kun muotoiltavissa on ollut ja sitten leikannut niskasta palan pois, että hatusta tulee bonetin mallinen.

Ostamani silkki näyttää jo huomattavasti paremmalta nyt nuken päälle neulattuna. Ja alan tykästyä kankaaseen päivä päivältä enemmän. Pelottavaa vaan on, että kotini alkaa näyttää kohta museolta ja jonain päivänä muutun vielä muumioksi.

Käväisin tänään vielä pikaisesti kirpparilla (jossa on hinta-laatu-suhde on onneton) niin satuin siellä näkemään vihreän Lada-merkkisen ompelukoneen.... Nauru En katsonut hintaa, sillä en tarvitse uutta tai vanhaan ompelukonetta. Kuvan nappasin siitä kännykkäni huikean hienolla 1.3 megapixelin kameralla, mutten tiedä osaanko siirtää kuvaa koneelle... No, se jää nähtäväksi, tai sitten ei..

T. Lada